Nuremm Kızlar biz mamaya başlamak zorunda kaldık kızım 3 aylık ama mama begenmiyo o yüzden içmiyor bu bebekler en çok hangi mamayı tercih ediyo acaba sizlere soriyim dedim aranızda vardır mutlaka mama kullanan
Kavinsmom Hippi zor beğeniyorlar ben ilk hipp demedim uzun sürmedi ret yedim ve şuan similac kullanıyorum, burada yorum yapan anneler bebelac gold mamayıda bebekler kolay alıyor diyor. Aptamil de sıkıntılı kabul konusunda