Gunesay İyi geceler anneler. Bir arkadaşım için sormak istedim. Bebeği 2 aylık bir kaç gündür vücut ısısı 35 dereceye düşüyor. Kalın giydirirince 36 oluyor ancak aşırı terleme oluşuyormuş. Ayrıca huysuzlukta varmış. Başına böyle bir durum gelen var mı?
MerveHanim Gunesay bizim ateş ölçer hep 35 gösteriyor bizi bebeği bazen 35.5 bazen 36 bozuldu mu acaba
MinnakTosbagm Gunesay Ben koltuk altı kullanıyorum sürekli 35lerde çıkıyor az önce 35.7çıktı doktora sorucam sürekli unutuyorum bebeğimde uyurken aşırı terliyor ama vücudu hep sıcacık
motherthea Gunesay 2 aylık bebek terlemez ki başı terler en fazla oda emerken benim de oğlum 2.5 aylık vücut ısısıda 35.36 oluyor genelde bebeklerin benimde o şekilde bebek bu huysuz olabilir gazı vardır bildiğim kadarıyla canım
Gunesay MerveHanim 35 derece normal vücut ısısı mı hiç bir fikrim yok maalesef. 😐 eğer ilk doğduğu günden itibaren sizde aynı durum varsa bebekten bebeğe değişen bir durum olabilir ama arkadaşımda farklı bir durum var.
Gunesay motherthea MinnakTosbagm normal bir durum o zaman değil mi? bu konuda hiçbir bilgim yok arkadaşımın bebeği için endişelendim açıkcası 😐
motherthea Gunesay endişelicek o kadar şey varken bence sürekli böyle şeyler düşünüp çocuğu ölçüp durmasın anneler eliyle anlar zaten yavrusunun sıcaklığını 😊
MinnakTosbagm Gunesay Normaldir diye düşünüyorum canım oğlum 3ay7günlük bir problem yaşamadım bu konuda ense ve göğsü dokunduğunda soğukmuydu eğer değilse çokta kalın giydirmesin bence
MinnakTosbagm Gunesay Canım benim görüşüm tabi ama 2aylık bir bebek eğer saçlıysada sürekli yattığı için ve hareketleri kısıtlı olduğu için başının ve sırtının terli olması normal benim bebeğimde öyle oluyor ayrıca emerkende efor sarf ettikleri içinde baş ve vücuda temas eden yerleri terliyor baya böyleyse arkadasının bebeği bence normaldir ama çok çok fazlaysa tüm vücudsa bir bilgim yok doktoruna danışmakta fayda var