Annesi_bebisi Kızlar bebeğim 8 ay 15 günlük oldu emekleme ayağa kalkma ismine tepki vs Herşey yapıyoruz ama baba dede vs hiç bişey demiyor doktorumuz normal olduğunu söyledi ama kafama takılıyor sizin bebişler ne alemde ?
Kizimmmmm Annesi_bebisi anne baba diyo kızım. Ama emekleme yok geri geri gidiyo. Ayağa da kalkmiyo dizlerinin üzerine kdr kalkalbiliyor. Zamanla hepsini yapar. Ben hiç böyle şeyleri düşünmüyorum.
GokturkAlp Annesi_bebisi 8 aylık bebek ne desin, ne konuşsun Allasen yaa 😃 21 aylık oldu daha hala tarzanca konuşuyoruz 🤣🤣 Sen az daha bekle bakalım 😊
Annesi_bebisi GokturkAlp ahahaha peki 😅😅 görüyorum 5 aylık dede diyor baba diyor falan yazıyorlar elham yaptım sanırım 😅
75kinalikuzu Annesi_bebisi benimki 9 ayinagirdi emeklemiyir dişi henüz yok sadece de dede diyor bağırıp duruluyor geriye gidiyor etrafında donuyor