Merhaba hanımlar, korona oldum ve pek ağır geçmedi çok şükür 14 günü geçiyor, buurn tıkanıklığı ve tat koku kaybı oldu, hafif göğüs ağrısı yaşadım son günlerde hala tam olarak geçmiş değil, nefes darlığı falan yapmıyor ama normal mi, korona olup böyle devam eden göğüs ağrısı oldu mu sizlerde doktora gitmeli miyim bilmiyorum