Arsel Arkadaşlar selam. Bebeğime bez stoğu yapmıştım ama 2 numara fazla geldi. Elimde 5 paket her biri 42li sleepy 2 numara bez kaldı. Ilgilenen olursa satmak istiyorum yoksa ziyan olacak..😕
Arsel MustafaEmir 140liraya vereceğim elimde kalmasın diye. Hattâ kabul eden olursa açtığım paketi de gönderirim, yani 210 adetten cok daha fazla olur o zaman. Saymadim kac tane kullandığımı ama rahat 270ten fazladır elimde olan bez.