6 ayligiz. Doğduğundan beri hiç uyku sıkıntısı yaşamadık. Akşam 9 gibi gece uykusuna geçiş yapıp ta sabah 7ye kadar aralıksız uyurdu. 1 haftadır 12-1 gibi kalkıyor ve oyun istiyor, uyumuyor üstelik mırıldanıyor. Ağlama yok. Rahatsız gibi. Beyaz gürültüyle zarzor, sabaha kadar dengemi şaştım. Diş belirtileri yaşıyoruz lakin görünürde henüz bişey yok🥺🙏🏻