Ulasdemir Merhaba oğlum 3. Ayını bitirdi artık uyku rutini oluşturmaya yavaş yavaş başlayacağız siz neler yaptınız
Selen21 Ulasdemir popo yikiyoruz sonra egzamasi icin losyon vermisti doktorumuz onlari suruyorum biraz masaj yapar gibi vucuduna sonra pijamalarini giydirip azcik mama icip ışık kapatiyoruz agzina da emzik 🥰
Ayseksii Ulasdemir benim de 3 ayı doldurmasına çok az kaldı 12 de uyuyor bu saati 10 a çekmek istiyorum.. Bakalım başlıcam bende. Fakat gece banyosunda üşütmesinden korkuyorum. Birde bebeğim banyoyu sevmiyor hep ağlar. Onu nasıl yapıcam bilmiyorum
Miyonunannesi Ulasdemir saatlerıne ozen gosterdim aynı saatlerde önce oyun sonra beslenme biraz sohbet falan sonra banyo uyku
Ulasdemir Renk her gün yıkıyor musunuz ? Ben oda sıcak olmasına rağmen üşüt diye iki günde bir yıkıyorum
Ulasdemir NesAli kolik mi bebeğiniz benim bebeğim kolik ama beyaz gürültü hiç iyi gelmedi klasik müzik dinleyince rahatlıyor 🙄
NesAli Ulasdemir kolik bebekti artık 7 aylık geçti hepsi ama beyaz gürültü ile uzun ve derin uyuyor. Dışarda ki seslerden uyanmasını engelliyo. Birde doğduğundan beri dinleyince klasik müzik gibi geliyor sanırım oğluma da. Hemen uyku moduna geçiyor 😊
Renk Ulasdemir cogunlukla evet. Bazen uykusu banyodan erken gelirse yıkamıyorum açılmasın uykusu diye. Odası cok kucuk zaten. Kombiyi yakar yakmaz ısınıyor oda.