Rkyyksl Bebeğim 7 aylık kabız olduk ve popoda çatlak oluştu kakamız keçi dışkısı gibi çok zorlanıyor doktorun verdiklerini kullanıyoruz ama sizler neler yaptınız lütfen yardımcı olun🙏
serebro Rkyyksl popo çatlağı için fito ve anestol kullandık. Kabız olunca da armut çorba bol sıvı veriyorum ve kefir de ise yarıyor bizde. Bide çok kabızlık yaşayınca tekrar linex bakso damla kullanmaya başladık
Woody Rkyyksl ek gıdaya geçtiğim günden itibaren neredeyse her gün kuru kayısıyı haşlayıp, şişince meyvr emziğinde verdim. Şükür sorun yaşamadık