Yerfistigininannesi Kızım 9 ay 6 günlük emekliyo tutunup kalkıyo ziplamayi çok seviyo ama elinden tutup yürütmek istediğimiz zaman ağlamaya başlıyo hiç sevmiyo yürümeyi sizce normal mi anlamadım niye öyle yapiyo
Dygosmn1 Yerfistigininannesi hahaha benimkide oyleydi yurutemiyorduk imkansizdi . simdi 13 aylik kendi pit pit adim atiyor masallah 5 6 adimcik 🤣 zorla guzellik olmuyorki
Aryayldrm Yerfistigininannesi benimkide ayni oyleydi kiyametleri kopartirdi suan 15 aylik anca kendi yurumeye basladi hic acele etmeyin kendileri isteyincr basip yuruyorlar
Birkizbiroglan Yerfistigininannesi vallahi bizimki 13 aylık 2 gündür 5 10 adım gidiyor heveslendik. Bugün deneyim dedim kıyamet kopardı 🙈 ağlayıp hemen emekleyerek kaçıyor 😁😁
Yerfistigininannesi Dygosmn1 o maşallah 🤭evet bende eşimde zorlamiyoruz ama aklıma takıldı hemen ağlıyo gülüyorum alıyorum kucağıma hiç koltuğa tirmaninca da adım atmıyo 😄
Dygosmn1 Yerfistigininannesi kiz benimki 12 aylikken bile yurumek istemiyordu okdr kafama takiyordum ki . simdi isine gelince pit pit isine gelmeyince hemen emekleme 🤣🤣🤣 bu bebisler cok fena . rabbim esirgesin evlatlarimizi 🙏
Yerfistigininannesi Aryayldrm ya işte bı iki adım atsın istiyorum ama yok oluruna bırakalım bakalım 🤭