Byn87 geçen ay bende kullndim canım 6 aylıktı bebegim 2 çocuk 2 kadın doğuncaya sordum sknti yok dedi içebilirsin dedi benimde 20 lik disim apse yapmisti amoklovin 625mg verdi dişçi cocugu iyice doyur ilacı iç 4 saat emzirme dedi ek gidada alıyoruz tabi o arada ben 4 saat sonra ilk sütü sagdim ve döktü çok şükür sıkıntı olmadi yan etki olarak bebeklerde ishal yapiyomus çok şükür olmadi disindeki intihap daha zararli ilacını iç bn 5 6 tane ictim geçti diye tekrar basladi sonra ilacı bitirdim