Melek06 ben negatifim eşim pozitif, ilk bebeğim doktorum iğne yaptı 28 haftalık hamileydim, bebeğimin doğduğu günde 2.iğneyi vurdu aslında sizede olması lazımdı ya doktorunuz yanlış biliyor kan grubunuzu normalde soruyorlar eğer uyuşmazlık varsa bunları yapıyorlar, 2.bebeğinizde vururlar sanırım