Oykmmkrkn Yaşayan var mı sürekli fizyolojik kullanıyorum aspiratör ile çekiyorum akma falan yok ama hışırtı var sanki tıkanık değil olsa ememez zaten doktorlar bakıyor ama 3 saat arayla temizle diyorlar keşke bir çözümü olsa direk bitse henüz iki aylık
Nursemom3 Oykmmkrkn canım serum fizyolojik ile nasıl temizliyorsun sırt üstü yatmasın bebek sağa döndür üste kalan burnu sola döndür üste kalan burna ve enjektör ile yapmanı tavsiye ederim diğer şeyler az geliyor yeterli olmuyor
Bezelyeveannesi Oykmmkrkn benim bebegimde de vardi 4 aya kadar doktor normal oldugunu soylemisti sonra kendiliginden gecti zaten
bself33 Oykmmkrkn temizledikcede olur bacım bırak temizlemeyi sıcak suyla güzel bir buhar banyosu yaptır birkaç defa petegin üstüne su koy yakiyorsaniz kombiyi odana soğan fln. Bizim bunlarla geçti dediğin gibi serum damla hiç fayda etmedi temizlemeyi de birakinca tekrar etmedi. Bizimde 2 ay fln vardı yeni geçti eğer ciğerlerinden gelmiyorsa hırıltı karışma. Bazen kendiliginden de oluyor ayrıca takma taktikca geçmiyor sanki
Oykmmkrkn Nursemom3 canım gunde bazen 4 u geçiyor Bir kaç damla her deliğine sıkıyorum evet yanda çeviriyorum 1 dakika bekliyorum beklemediğimde çekiyorum. Yine sıvı çıkıyor ama koyu bir sıvı doğrumu bilmiyorum hızlı çekiyorum bir kaç defa bazen hapşırık oluyor bazen olmuyor
Nursemom3 Oykmmkrkn bi kaç damla olursa etkili olmaz o sadece ön burnu boşalır genzi boşalmaz . Sana tavsiye serum al eczaneden bi de enjektör 2 cc Çek daha fazla da çekebilirsin 1 Cc bi burna yan döndür biraz tazyikli sık 1 cc diğer burna emin ol hırıltı kalmayacak insan ilk başta korkuyor ama sonra eli alışıyor
Bezelyeveannesi Oykmmkrkn o aylarda burun kikirdagi ve trake borusunun bizler gibi olmadigini yeni yeni gelistigini soylemisti takip edin 4 aya kadar gecmezse kulak burun bogaza goturebilirsiniz doktor oyle solemisti
bself33 Oykmmkrkn ah bilmez miyim bende çıldırıyordum ama temizledikce düzelmedigini farkettim diğer dediklerimi uygulayinca kısa zamanda azaldı şimdi tamamen geçti