Elam123 Benim oğlum çok fazla yapıyordu hatta aile hekimine söyledim normal değil dedi gastroentrolojiye yönlendirdi gittim baktılar tahlil falan yaptılar normal bişeyi yok dediler,bana günde kaç kez emzirdiğimi sordu bende her ağladığında emziriyorum dedim saymadım ama bazen 2 saat içerisinde 3 defa falan emziriyorum dedim doktorda 2 saatte 1 emzirmem gerektiğini günde 8ile 10 defa en fazla emzirmem gerektiğini söyledi