4 aylık olduk bebeğim kız .saclı doğdu maşallah, ne kadar sağa sola döndürüp uyutsam da sırtüstü yatıyordu hep bu yüzden biraz kafasının arkasındaki saçları birbirne karıştı bende biraz ucundan kestim rahatsız etmesin diye sonra tamamen döküldü o saçları kafasınun arkası kel gibi 1 aydır da sac cıkmıyor uzamıyor cok üzüldüm sizce çıkar mı saçları bebeğimin🙄😟