Edayaz owli korse kullanıyorlarmış ama memnuniyet de az yorumlarda bilememedim ben sadece belimsaran bir korse aldım dikişlerime aşırı baskı yaptı kullanamadım bu arada ben de sezaryen doğum yapalı tam 3 ay oldu kilodan dolayı var aslında benim göbeğim sarkma yok ama giymek lazım LCW den mayo gibi vücudu saran korse sipariş verdim eskiden de kullanırdım çok etkili bence bakabilirsiniz sizler de