Canimbebegim Kızlar Bayadır ıstiyorum baslıyorum falan ama tekrar bırakıyorum bu sefer kesin baslıycam yarın erken kaldırmakla baslıycam duxenlememı yapmaya önerileriniz açıgımm
Belinay_24 Sum87 ben de başlamayı düşünüyordum ama çok ağlıyor sırayla gitmeyi düşündüm önce gece beslenmesini ikiye düşürmeye çalışacağım siz nasıl yapacaksınız eğitimi
Mcan Zerr yani bende böyle düşünüyorum doğru yanlış mı het anneye göre tartışılır yani uyku eğitimi derken nezaman başlanıyor mesela biz daha 3 aylığız ve bebeğim kolik ağlıyor sustuğu zamnalar uyuyır ben bebeğime basıl bi eğitim vermeliyim mesela 😁😁🤗
ryhnz uyku eğitimine şuan için bende karşıyım. ama evin yatma ve kalkma düzeninin olması gerektiğini düşünüyorum..
Sevda58zeynep Canimbebegim aynen bende kaçkez denedim çabuk pes edip vazgeçtim başaramadım sizin bebeğiniz kaç aylık şimdi