Safilokum Dün post açmıştım aylık iğneyle alakalı kimse yazmadı 😔 ben bir kere üç aylık bir kere de aylık iğne vuruldm ama iki ay geçti regl olmadım bu durum hakkında bilgisi olan var mı yani iğneden sonra regl olamama kabul ediliyor mu
Gonya_42 Safilokum bu bunyeden bünyeye fark ediyor bende aylık iğne ile korunmak istedim hem eczaneye sordum hem sağlık ocağına bana aylık iğneyi önerdi üç aylık iğneyi genelde 40 yaş üstüne öneriyoruz dedi. Arasında ki fark ise horman farkiymia. Ben henüz kullanmadım fakat tanıdığım kullandı aylık iğne onunda kanaması hiç durmadı. Benim annem de üç aylık kullandı onunda kanaması durmamisti.
Gok_53 Safilokum ayyyy sabah ben de açtım kimse yazmadı bana ya seni bulduğum için çok mutluyum 🤣🤣 canım 3 aylık iğne hakkında bir şeyler sorsam cevaplar mısın ? 🙏🙏
Ogretmennannee1 Safilokum ben burda okumuştum bayanın biri 3 yıl iğneyle korunmuş hiç adet olmamıştı ama o memnundu bu durumdan olmuyorsun diyorlar canım
Safilokum Monaroka peki ben regl olmadım ya tekrar iğne yaptırmak istesem yapıolar mi acaba test filn oluyo mu
Gok_53 Safilokum canım ben kasım ayının başında ilk defa 3 aylık iğne yaptırdım bundan önce de hiç iğne kullanmamıştım . İğneden sonra bir defa hastalandım ama baya leke leke devam etti 20 güne yakın yani başka yan etki yapmamıştı ama bu ay kaç gündür mide bulantısından mahvoldum hatta öyle ki koku aldığımda bile öğürüyorum . Bugün bir defa baş dönmem oldu . Böyle bir yan etki yaşadın mı hiç ? Ve hala hasta olmadım .
Safilokum Gok_53 aynen canm bende ilk kez vuruldum ilk olunca dedm hatta ne güzelmiş adet oluyorum cunki omcesinde hapla korunuyordm ve oda adetimi kesmişti ama smdi hiç olmuyorm bende bulantı baş donme vs hiç olmadı sadece iştahım Cook açıldı🙄