Rabiaahmetmirac Kızlar 6 aylık bebeğim 2 aydır falan yanaklarında boynunda belli bölgelerde kızarıklık var süt ürünleri diyeti yapıyorum 1 buçuk haftadır Bi azalıyor Bi çoğalıyor anlamadık neden oluyor başına gelen varmı
Gok_53 Rabiaahmetmirac alerji varsa gediğin gün değil ortalama 1 haftaya yakın sütten geçiyor canım yani bize doktor yendiğin gün değil bir kaç gün sonrasında belirtisini verir dedi . Vücutta depolanmış olandan da geçebilir . Ama tabi alerjiyse . Yün gibi ya da üzerinle temas ediyorsa deterjan gibi alerjisi de olabilir . Alerji olsun olmasın coresatin pembe olan veya laroche bebekler için olan kullanabilirsin biz alerjimiz olduğun da da bittiğinde de kullanıyoruz temiz içerikli ve geçiriyor 🙃
Rabiaahmetmirac Gok_53 1 haftayı geçmiştir canım hiç süt ürünü tüketmedim bugün de tüketmedim ama kızardı demek istedim :) la ros posey ürünlerini kullanıyorum ama fayda etmedi deterjan dabebek deterjanı hep ayrı yıkıyorum o yüzden anlayamadık
Gok_53 Rabiaahmetmirac senin üzerinde ki kıyafete yüzü sürülüyorsa kucakta o da yapar demek istedim canım 😌 doktora göstermekte fayda var tabi
Tuanaseyda Sıcaktan yediklerimizden ama tam kesin anlamak biraz zor oluyor benim kızımda o aylarda hep kızarırdı boynu baya hemde ben travazol sürdüm iyi geliyordu geçiyordu kızarıgı