Shnarden Merhaba anneler 45 gunluk bebegim var balgami var cikaramadiginda cok agliyor bugun oksurukde basladi yenidogan bebek doktoru ilac olmaz surekli emzir dedi ama belki bildiginiz birseyler vardi? ☹️
Mel-sin Shnarden Bizim çocukta 1 gün öksürdü hemen bronşite çevirmiş. Buhar veriyoruz şimdi sabah öğle akşam. İhmal etme başka bir doktora daha göster. Küçük olduğu için buhar verecektir mutlaka.
deletedmom1067 Shnarden hmm olsun bence siz tekrar belirtin oldugunu belgam ve oksurukte mesela bizim.doktor getirin der ona istinaden söyledim insallah bisi yoktur balgamdan öksürüyor zaten
Shnarden deletedmom1067 oyle yapalim ama kucuk diye ilac vermiyorlar hastanelerde salgin var o yuzden hastaneye gitmeye korkar oldum☹️
Bahalp Öksürük çok önemli. Ciğerlere indiği zaman hava ile tedavi olur eğer bekletirseniz başka sıkıntılar yaşarsınız. Bir an önce doktora gidin
DamlaGoktug Aktardan günlük var onu alın ocakta buharını pamuğa alın sonra bebeğin göğsüne koyun 3 gün tekrarlayın koku kötü ama bende bebeğimi bununla geçirdim 45 günlüktü hasta olduğunda
DamlaGoktug 2 3 kere doktorada götürdüm ciğerlerini dinlettim dediğiniz gibi ilaç veremeyiz dediler bol bol emzirdim o şekilde yaptım geçti şükür birde ayağına çörek otu yağı sürün 2 3 damla masaj yapın balgamı atar.