Mmemoli 2ay önce almıştım lakin 10gün felan kullandım sadece sonra toplayıp kaldırdım başka beşik aldıydım yeniden kurmak istedim ve bi tarafı naparsam yapayım çökük bir şekilde kaldı Prego marka park beşik nasıl tamir edebilirim yardım edin lütfen 😊😊
Mommysharkdoodoodoodoo Mmemoli yanlış kurmuşsunuz internetten videolara bakarak tekrar kurun kırık değil o endişelenmeyin
[silindi] Mmemoli yatağı tamamen boşaltın. uzun kenarları da öyle kırın.daha sonra yatağın ortasında içinde ip gibi bir şey var onu çekin. Daha sonra kısa kenarları açın sonra uzun kenarları. En sonda ortadan çektiğiniz ipi bastırın aşağıya doğru. Park yatak konusunda master yaptım. 😎Her yere götürüp 50 kere kurup bozmuşumdur 😅
_ADA_ Mmemoli benim park yatak da öyle oluyordu. YouTube markanızı yazıp kurulumu diye aratın çok kolay halledersiniz.
Mmemoli [silindi] yarın yazarım şimdi bebek uyudu bide siz hiç sallayarak kullandınızmı sizden de gacır gucur ses geliyormu😂
[silindi] Mmemoli evet geliyo e bebekten almıştık ona söyledik iletişim numarası istedi aylar önce hala ses seda yok
burcuu26 Mmemoli ortasini en son yerine oturtun ilk kisa kenarlari sonra uzun kenarlari kurmaniz lazim ayni besikten kullaniyorum ilk kurulumda bendede bir taraf boyle kalmisti bozuk kirik degil yabi kurulum yanlis😊