Sadece anne sütü ile beslenen bebeğim üç gündür kaka yapmıyor. Beni emiyor, emerken kaka yapıyor gibi sesler çıkarıyor çok seviniyorum yaptı diye , altını açtığımda sadece çiş yapmış olduğunu görüyorum. Meğer osurukmuş ama onu da ıkınarak yapıo . Metsil gaz damlası ile devit 3 veriyorum. Bugün zeytinyağı verdim çay kaşığı ile yine yok. Bu akşam banyo yaptırdık uyuttum. Huysuzluk yapıyor kabız mi yoksa normal mi bilemedim size danışmak istedim.