nursocum Ya benim.kız biraz secici sanırım.aslında bana da doktor bunu önerdi bu daha iyi bunu içer dedi ama yok bunu da işmedi hatta vanilya çubugu keçi boynuzu özü ve vanilya surubu dahi aldık ama yok içmedi tadına bile baktım böle yavan bi tadı var ondan bizde alerjimiz olmadan sma kullanıyorduk alerji çıkınca similaç agumentim vermişti dr onu da içemedik buna gectik bunuda içmiyordu sonra hippn 4.ay kaşık mamasına katıp verdim biberonda öle içiyor ama sade asla içmiyor mamayı illa ona katınca içiyor ve biraz gevrek bi kokusuda var