Kızlar ek gıdaya geçtik 6 ay 28 günlük ama bebeğim istemiyor yemeyi mama içmeyi de istemiyor doktora götürdüm gelişimi iyi bir sorun yok ama istemiyor bunu d9ktora anlattım istemiyor ağlıyor kusuyo zorlayınca da dedim doktor da 2 ayın kalmış 2 ay da bu çocuğa ek gıda yedir yoksa yutmayı öğrenemez ve seni yutma problemine yollarız dedi canım çok sıkkın bu konuda yutmak refleks Değil mi yani hiri mi öğretiyor yutmayı? Bilgisi olan yardımcı olabir mi