Asadafagaggaga aynısı benim bebeğimde de oldu hem gelişim geriliğiyle doğdu eve getirdim 5gun sonra yoğun bakıma kuveze girdi ışın tedavisi gördü eve getirdim çok iyi olmuştu rengi hareketleri kendine gelmişti ,eve geldiğimizde saat başı emdiriyordum , güneşte bekletiyorum ama şuan havalar malum evde mavi ve ya sarı ışık yaktım beyaz ışık hiç kullanmadım ve tekrarlamadi en önemlisi emdirmek 😊 şuan seni çok iyi anlıyorum benim bebeğim 4gece kaldı gostermiyorlarsa zorla ağlayarak yalvardım gösterdiler hastaneden hiç gitmedim her gün ağlıyordum ama şimdi iyi ki kalmış diyorum