Venuskonunannesi benimde sabah oldu aşı elimde ateş ölçer dolasıyorum ates olurda farketmem diye yarım saatte bir ates ölçüyorum tabi ben abartmısım da 2 saatte bir atesine bakmamıs gerekiyormus birde 38 ve ustu olmayacak olursa 1 çay kalıgı calpol vercekmisiz