2 ay 5 günlük bebeğim bazen gözlerini kocaman açarak sanki birşey görüyormuşta korkuyormuş gibi ağlıyor bacaklarını kazık gibi yapıyor zor sakinleştiriyorum hergünde okurum bebeğimi ama gazlı bir bebek acaba gaz ağrısı girdiği içinmi yapıyor bilemiyorum aynı durumu yaşayan varmı aranızda?