Uykucubv Prima külot bezden Sleepy külot beze geçtik, bel kısmı primaya göre çok sıkı o yüzden katlayarak kullanıyorum. Birazda kalın bir bez ama pişik, mantar gibi bir şey yapmadı şükür. Yani çok memnun kaldım diyemem bu bel kısmını sıkmasından sebep ama idare ediyor :)