Babymomdad Oğlumun saçları biraz cansız nasıl gürleştirebilirim. Yağ falanmı kullanmam lazım yardımcı olursanız sevinirim
Gamzeli2206 Babymomdad şimdi onların derisi çok hassas herşeyi içine çeker öyle yağlar kullanmayın biraz büyüsün belki gürleşir yani benimde erkek bebek cansız saçı hiç düşünmedim
Sevinsevilin Hiç sıfıra vurdumuzmu biz 1 yaşında saçı sıfıra vururuz gür çıkar ama kimi insanın geninde vardır onun için bişey diyemem tabi
0110-ftm Sac sifira vurulunca gurlesmez.Yanlizca tum saclar ayni anda uzadigi icin gür gibi gorunur genetiktir bence oldugu gibi kabullenmek gerek🤭benim oglum 5 aylik bazi bolgeler gur bazi bilgeler seyrek,babasina benziyor zaar
Sevde123 Babymomdad kaç aylık oğlun bilmiyorum ama benim kızımın da seyrek saçları genetik olduğu için sıfıra vurma şeysi bana mantıklı gelmiyor zeytinyağı ile badem yağını karıştırıp 15 20 dk bekletip duş aldırıyorum hem parlak oluyor hemde toparlandı öncesine nazaran. 29 aylık kızım bu arada ben 2 yaşından sonra yapmıştım öncesinde denemedim büyüdükçe daha fazla saç çıkıyor diye bekledim
Babymomdad Biz iki kere sıfıra vurduk saçı uzadıkçada baya kısa kesiyoruz eskiye göre daha iyi elbet ama erkek saçına göre biraz seyrek oyüzden bişeyler yapıyım demiştim.