Oykmmkrkn İyi akşamlar bebeğim tüm gün salya akıtıyor yani tükürük çıkarttı ve huysuz iki aylık anneler bilgisi olan var mı?
AybarsMoms Oykmmkrkn aynı salya ve tükürük yapma uzun zamandır bizde de var 2 ay 18günlük olduk ama huzursuzluğumuz yok çok şükür
iki_prens_annesi_ Oykmmkrkn tukuruk bezleri calisiyor bebekler kontrol edemedikleri icin dalya olarak akiyor o atda bebegimde oyleydi hep tukuruk yaoardi salya akitirdi duz yatirmaya korkardim normal yani endiselenicek bi durum yok
Oykmmkrkn RabiaK huysuz dediğim uyumuyor dakmiyor yarım saat en fazla gündüz uykusu ve sürekli burnunda hırıltı ve hışırtı doktora bile götürdüm sürekli çekiyorum ama devam ediyor
RabiaK Oykmmkrkn bizimkide uyumuyor ki hep mızmız her şeye ağlıyor inşallah hemen geçer bu zamanlar insanda sabırda kalmıyor bazen kendimi suçlayıp duruyorum çocuğa düzgün bakmıyorsun diye ne atakmış ona mı bana mı atak belli değil
Habibeee Al bendende o kadar. Kucakta dahi durmuyor aşıdan sonra oldu böyle. Asi olalı 4 gün oldu birden huyu değişti. Çok fazla ağlıyor özellikle akşamları. Memeyi çok seven bı bebek ama memedeyken bile kendini kasıp ağlıyor
Oykmmkrkn Habibeee canım bizimde asimiz bu perşembe Allah kolaylık versin. Birde sizin burun nasıl hırıltı falan mevcut mu
RabiaK Oykmmkrkn çok şükür emmek için uyanıyor sadece ama gündüz en fazla 40 dakika oda pışlaya pışlaya
Habibeee Oykmmkrkn gazdan dolayı sanıp baya bişey denedim sıcak su probiyotik d vitamini falan ama fayda etmedi canm gaz degl farklı bı huzursuzluk ama anlayamadim