MrvuyaR Merhaba hanımlar. Oğlum 20 aylık ve hâla parmak ucunda yürüyor. Çok doktorlara ortopediye fizik tedaviye nörolojiye götürdüm ve hepsi hiç bişeyi yok dedi Biyere yaslandığında yere tam basıyor yerden kalkarken solu yere tam basıp sağ parmak ucunda kalkıyor yütürkende hep parmak ucunda böyle bişey yaşayan var mı ? Masaj vermişlerdi ona devam ediyoruz
Bybrs03 MrvuyaR merhaba benim oglumda 15 aylik ve parmak ucunda yurumeye basladi nasil bir masaj verdiler neler uyguluyorsunuz biz doktorada goturemedik malum virusten dolayi doktorunuz ne dedi size
[silindi] MrvuyaR yurutecle alakası olduğunu düşünmüyorum kızım tam bir yas ilk iki hafta parmak ucu yürüdü düzeldi ve 5 ay yürüteç kullandık sürekli
MrvuyaR Evet yürütece koydum yazmayı unutmuşum.. Çok durmadı içinde sadece bebekken çok kiloluydu ve çok kucakta kalmak istediği zamanlardan koymuştum o kadar
MrvuyaR Bybrs03 benim götürdüğüm ortopedi doktoru söylemişti şöyle kiii yatıyorum ve bacağı düzmdüz tutuyorum ayak bileğinin arkasından kavrıyorum bi elimle diğer elimlede baş parmağım ayağının tam ortasına gelecek şekilde yerleştirip ayağını kavrıyorum ve ona doğru yavaşça ittiyorum
MrvuyaR Bybrs03 zamanla düzelir dediler 21 aylık olacak nerdeyse bekliyorum hâla masajla ve sürekli söylüyorum düz bas diye ama bakalım hayırlısı
MrvuyaR [silindi] doğrudur ama ben çok doktora götürdüm dediğim gibi ve hepsi hiç bişryi yok dedi diye bu zamana kadar bekledim
Olivki Yegenim de parmak ucunda bır sure yurudu, dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozuklugu teshısı kondu. Baglantı var mı net bilmiyorum. Bir se Evdeki stresli ortam da neden olabilirdiye duymustum. Sizinki inş hemen duzelır🙏🏻
MrvuyaR Olivki inşallah artık yoruldum ister istemez herşeyde zorlanıyoruz ve benim dilimde tüy bitti ayağını yere bas demekten 🙏🏻😔
eminegmssy18 MrvuyaR benim oğlum 2 buçuk aylık oda parmak ucunda yürüyor bazen. Eskisine nazaran daha azaldı şimdi. Bol bol yürütmek gerekiyor