defnemilam daha önce cok az armut vermistim bu 2. verisim 3 gun kurali yapmadim yarim armuta yakin verdim 1 saat sonra sulu kaka yapti biraz mukus vardi. bu durumda armuta alerjisimi var yoksa sizde yasadiniz mi bu durumu
Zerr defnemilam Armut kabız yapmaz.. kakayı cıvıtır 😁 bence yarım armut fazla. Ek gıdaya yeni mi başladınız.. kaç aylık
Zerr defnemilam Ben biraz fazla meyve verdiğim zaman kaka sayısı artıyor.. merak etmeyin 1 saate yapması normal. Çünkü küçücük midesi bağırsakları hemen yola girmiştir..
defnemilam Zerr 7 ayligiz armutu bi kere azicik vermistim . civik sulu bir kaka yaptik daha az vereyim bundan sonra
defnemilam Zerr tamam canim sagol alerjimiz varda neye oldugunu bilmiom testte cikmamisti armutta dokunursa ne yicek bu cocuk patates bile mukus yapti kakada zamanla tolere eder umarim bagirsaklari.
melasya defnemilam armut bagirsaklari hizli calistirir kabiz bebegime verirdim ek gida doneminde muhtemelen ondandir
defnemilam melasya aynen normalde kabiz gibiydi alerji mamasiyla besleniyoruz sasirdim boyle olunca .baya hizli tepki verdi
defnemilam Yeapp banada bircok sey dokunuyor pirasa bile ishal yapiyor mesela beni bizim kizda bana cekti sanirim
Busrabektas defnemilam aksine elma ya da armut yedigi zaman rahatca ve normal bir formda kakasini yapiyor benim kizim. Yani farkli bir durum olabilir doktorunuza bir danisin isterseniz.