yasegazi merhaba benim 4aylık bir kızım var, çok zor uyuyan bir bebek. Uykusu gelince kucağımda gezdirerek pış pışlayarak ninni söylerek uyutuyorum, sonra bıraktığım gibi uyanıyor, bide ayağımda sallıyorum iyice dalınca bırakıyorum. Uykusunun çoğunu kucağımdayken ve ayağımda sallerken alıyor. Banada 20-30dk bir zaman kalıyor sadece. Bir öneriniz var mı