11 aylık ve memede uyuyan kızıma hem meme bağlantısını keserek hem de kendi odasına yatırarak uyku eğitimi veriyoruz. Bizim sürecimiz biraz farklı ilerledi belki fikir edinirsiniz diye paylaşmak istedim ama memede de uyusa her bebeğin kendi sürecini belirleyeceğini düşünüyorum. Biz eğitmenimizin desteğiyle ilk olarak meme-uyku bağlantısını kesmek adına ayakta sallama geçişini ve baba kozunu kullandık. Şöyle ki birkaç gün ilk olarak ben emzirdim babasının ayaklarına koydum eşim biraz sallayıp uykuya dalınca yanına aldı ve birkaç gün birlikte uyudular ben sadece gecede 2 kez rüya öğünü verdim. Sonra görevi ben devraldım ve odasına geçtik. Altını üstünü değiştiriyorum evde bütün ışıkları kapatıp eve ve babaya iyi geceler diliyoruz onun odası loş oluyor beni görüyor sonra memeye alıyorum ama uyutmuyorum anlatıyorum hep annecim seni yatağına koyacağım yanındayım seni çok seviyorum vs diyip koyuyorum. Tabiki çok ağlıyor ama yataktan almadan sakinleştirip sarılıyorum öpüyorum sürekli. Eğer ağlaması histerik boyuta gelirse kucağa alıpsakinleştirip geri koyuyorum. İlk akşam 35 dk 2.akşam 20 dk bu akşam 10 dk ağladı ama ilk akşama göre çok daha sık uyanıyor eğitmenimiz normal oldugunu söyledi bir de bugun tek uyku yaptı aksi biraz hanım😖 neyse ben kendimce mantığı kavradım ve danışmanımızı seçerken özellkle yöntemini sordum en yumuşak olanı anlatınca tamam dedim çalışabiliriz çünkü çok kötü saçma yöntemler duyuyordum ve çok video izledim kitaplar okudum kafam allak bullak olmuştu tek başıma yapamayacaktım. 3. Akşam için baya gelime var sık uyansa da memesiz ve kendi yatağında uyuyor olması benim için büyük bişy kızlar. Sorularınızı cevaplamaya çalışacağım