Merhaba kızlar. Kızım 13 aylık. 9 aylıkken alt 2 diş patladı ve çok zor çıkardı. 10 aylıkken doktorumuz üstten 4 diş geliyor dedi hala gelmedi. 1 ay önce kontrole gittik beklenen 4 dişe 4 diş daha eklenmiş ve 8 diş bekliyoruz patlamaya hazır bombalar. Az önce baktım diğerlerinden alakasız 1 diş daha şişmiş. Ben ipin ucunu kaçırdım huni arıyorum 🤦🏻♀️ Doktorumuz her akşam ağrı kesici ver diyor onu da çok yapmak istemiyorum ama uykuları da berbat nasıl patlatacak nasıl rahatlayacak benim yavrum 😢