Esma98 Merhaba anneler sütüm ilk haftalarda aşırı fazlaydı şuan bebeğim 2 aylık ve sütüm damla damla geliyor yine de emziriyorum artsın diye. Mama takviyesi başladık. Süt arttırıcı olarak kullandıklarım işe yarıyordu ama şuan onlarında bir faydası olmuyor . Benimle aynı durumu yaşayıpta sonrasında sütü artan oldu mu arkadaşlar 🙂
Yenidennn Esma98 bebeğinizin cisli bezi günde 5 tane dolu ise doyuyordur. Sizin sagmanizla bebeğinizin çekme gücü bir değildir. Bebeğiniz emdikten sonra mamayı içiyor mu ?
Helinyes Esma98 ben herşeyi denedim öyle süper bi etkisi olmadı hiçbirşeyin sadece bugün 3-4 litre su içtim hırs yapıp hemen etkisini gördüm , notmalde 1.5 2 içiyordum
02022020 Esma98 vitamin kullanıyormusunuz imom latte Yda viabiotics breakfast İkiside güzel bolsu rezene papatya Melisa çayları için tahin pekmez kuruyemiş boza uyku 💤 yeşil soğanlı bol yeşillikli salata kayısı hoşafı ama posası da rondodan geçirilmeli aklıma gelenler bunlar hepsini tüket canm ve hep emzir önce emZir sonra mama ver bebeğin emmesi gerekiyor gelir Allah’ın izni ile sen sütüm yetmiyor diye direk mamaya sarılma hep emzir baktın ağlıyor doymuyor yada için rahat etmiyorsa emdikten sonra mama ver
Esma98 Yenidennn 3 kez çişli bezini atıyorum 3 ,4 kez de kakasını yapıyor. Ama emzirdikten sonra mama yiyor yine
Yenidennn Esma98 mamayı alıyorsa o zaman yetersiz geliyordur dediginiz gibi. Bol su için, dere otu tüketin, kuru incir, bulgur pilavı, kısır gibi şeyler artırır sütü inşallah.
Esma98 02022020 çook teşekkür ederim vaktinizi ayırıp bildiklerinizi paylaştığınız için🙏Vitamine yeni başladım dediklerinizi de tüketeceğim inşAllah sütüm bebeğime yetecek kadar artar. Sık sık emzirmeye çalışıyorum
02022020 Esma98 artar hiç üzülmeyin güzel düşünün güzel olsun instagramdan emzirme danışmanları var takip edin benim hiç gelmiyordu mamaya sarılmadım direndim kazandım bolbol sütlerimizle kalalım 🥰