Beyzaaslan kızlAr içtigi süt bogazına geliyo olabilir reflü gibi yani , benim kızımda o şekilde yapmıstı bikaç kere ve kustu üstelikte kafası yan olmadıgı için kusmugunu yuttu ve nerdeyse boguluyodu hastaneye zor yetistik o günkü bakışlarını ölsem unutmam , benim doktorum 30 derecelik açıyla yatır dedi yani biraz kafası yüksek olsun dedi reflüden korunmak için aman dikkat edin