İyi geceler hanımlar 🙋🙋 Oğlum ilk doğduğunda çok güzel emzik emiyordu 1 aylıkken aniden bıraktı bidaha asla almadı. Şimdi 7.5 aylık ve bugün nolduysa aniden emziği aniden aldı emmeye başladı. Dişlerini kaşımak için kullanıyordu ara sıra. Şuan uyuyo ve ağlayarak uyandı yüzünü okşayıp sakinleştirmeye calisirken parmagimi emmeye başladı emzirmeye çalıştım ama karnı tok olduğu için istemedi. Bende emzik veriyim zaten tutmaz diye denedim şuan cuk cuk emiyor ve geri uykuya geçmek üzere. İyi mi oldu kötü mü oldu bilemedim. Uykusunda ağzından düşerse boynuna denk gelirse bişey olur mu. Ay uyuyamam da korkudan 😭😭🤷 geri almalı mıyım yoksa emmesi daha mı iyi olur. Gece de emmek için çok sık uyanirdi