mrvtrk İyi akşamlar kızlar. 4 buçuk aylık kızımın sol kolu sivilce gibi şişti,kızardı.Sanırım 2.ay vurulduğu aşının yeri.Başına gelen var mı?
nikimikedi7 mrvtrk Verem aşısının tuttuğunu gösteriyor. Uzunca bir süre öyle olacak. Kanayıp akıntı yapabilir. Dokunmayın,müdahele etmeyin. Zamanla düşüp iz bırakıyor.
Alidefne mrvtrk geçen hafta yaşadık aynı sorunu hem doktorumuzla hemde ebemizle konuştuk aşının tuttugunu gösteriyormuş hiç bir şekilde müdahale etmeyin dedi ☺️
Zeynepsarem mrvtrk Aynı durum bizdede var . çocuk doktorum bacoderm kremi sabah akşam sürmemi söyledi başladım sürmeye inmeye başladı
Egeannesi1509 mrvtrk Bizde yaptırdık verem aşısını aynı sizdeki gibi olacak dedi doktor siz dokunmayın hiç bir şey yapmayın geçer bizde daha olmadı 1 ay sonra olur herhalde 3 aylığız daha