Arkadaşlar kızım bugün 3.ayını bitirdi. Kucağımda sallayarak uyutuyordum ama artık zor olduğu için sallamadan uykuya alıştırıyordum. 8gün oldu herşey iyiydi bir bir buçuk saat uyurken son iki günde uyku süreleri
30 dk oldu yani kısaldı. Bunun sebebi ne olabilir bir de ne yapmam gerekir eski düzene dönmesi için