yavrusununannesii Hipp alıyordum pahalı geldi bebelac golda geçtim şimdi o da pahalı ve az bulunuyor başka ne alsam kızlar iyi olan mama hangileri 8 aylık oğlum
Balteknem Dilanatc bilmiyorum canim 2 numarayi tattimda bildigin sut gibiydi kotu degildi diye hatirliylrum 3 numara kokusu kotu oldugu icin tatmadim bile
maviboncukruyasi 94z-20u bende similac kullanıyorum 2.kutuya geçtik bir sorun yaşamadım anne sütü ve takviye mama ile ilerliyoruz gaz problemi de olmadı
TalentedMom yavrusununannesii bebelac golf hile göre daha uygun 900 Gr alırsanız daha hesaplı oluyor ve içeriği de güzel ben hipo combiotic kullanıyordum bebelac gold a geçtim keşke daha önce geçseymişim
94z-20u maviboncukruyasi aynen bizde 1 ay sonra 2 ye geçicez inşallah ya aklıma takıldı da bu probiyotik similacın 1-2 numaralatında yok baya baktım 3 numarasında var mamalar da da probiyotik sadece aptamil ve bebelac gold da var bağışıklık için ve sindirim için önemliymiş karıştırarak içirsem sorun yaşatmıyım
maviboncukruyasi 94z-20u hiçbir fikrim yok ama doktora danışın mutlaka karıştırmak çok sağlıklı olmayabilir