MH34 hiç takmadık diyebilirim. Hep tırnaklarını kestik. Elleri, keşif açısından önemli bebeklerin. Hadi ilk günler neyse ama 50 gün biraz fazla olmuş. Uzmanlar tarafından da pek önerilen bir şey değil eldiven artık. Bebeklerin ellerinin ve ayaklarının, vğcuduna göre daha soğuk olması üşüdüğünün göstergesi değildir. Üşüyüp üşümediğini ensesinden sırtına doğru bakabilirsiniz, en doğru sonucu bu bölge verir.