dehsetulvahset bizimkisi sabahları 6.30 da kalkar, mamasını içer tekrardan yatar 8.30 da kalkar kahvaltı yapar. Tekrar 11 de uyur, 40 dk uyku. Dışarıya çıkarız bebek arabasında gezeriz 2 de yatar 40 dk uyur.akşamda en son uykusu 8 de ama gel gör düzen gitti hep böyleydik dişten dolayı ataktan dolayı bozuldu uyuması zorlaştı. Ben gündüzleri dışarıya çıkarıp bebek arabasında uyutuyorum sonra akşam 8 de yatarız. Mümkün olduğunca öğlen uykularını öğlen 4 e bırakmayın. Acıktığı içinde uyanıyo olabilir mi bir de 4ncü ay çok zordu 8de öyle 8nci aydayız allahım 4ncü ayımı hatırladım diğer aylar çok güzeldi ❤️