elmalikurabiye Oyun alanı gibi görüldüğü için zamanla sıkılacağı ve uyumayı reddebileceğini söyledi. Fenkşui mantığına göre çocukların uyuyacağı yatak altında eşya olmamalıymış,enerji bozukluğu açısından. O da sanırım buna dayanarak söyledi. Ama ben bunun için değilde fazlaca büyük olduğu için tercih etmedim. Bir de alez,çarşaf geçirmek çok zor olmuyor mu?