Ben de doktor önerisiyle kullanmayıp bestiron başlamıstım ama sanırım yanlış kullanmışım bize pek yaramadı. Yapısında zeytinyağı var. Demirleri dibe çöküyor. İyi çalkalamazsanız işe yaramıyor. Sonra da ferrum a döndük. Korktuğum gibi gitmedi. Huzursuzluk kabızlık yapmadı. Dişlerini boyamadı. Aksine değerleri düzeldi. Bence bi deneyip ön yargılı olmamakta fayda var