Sarebaby Cnm benim kızım 2 ay 4 günlük. 4,5 aylık bebek için bebeğin küçük değil. Ben zaten bez sipariş etcektim. Baktık ikisinin adeti de aynıydı, fiyatta aynıydı. Madem öyle niye külot bez sipariş etmeyim dedim. Ki benim.bebegim daha çok küçük, dönme olayı falan yok. Ama senin bebeğin altını değiştirmede sıkıntı çıkarıyorsa memnun kalacağına eminim. Denemelisin. Sitede deneme paketleri de var içinde 2 ya da 3 tane var 3 TLye denemeniz için paket de yapmışlar. 😊