Damlalala papatya sakinleştirir gaza etkisi olmaz. Benim dediklerimi tohum şeklinde alın 1 adet frencpress ya da demlik ne kullanıyorsanız birer tatlı kaşığı atın üçünden de o şekilde demleyip için 🌺 bide yediklerinize çok dikkat edin doktorumuz söylememiş olabilir ama yeni doğum yaptığınız için yediğiniz hemen hemen herşey gaz yapar. Mesela mercimek, bulgur,çikolata ve paketli gıdalar, turşu, soğan, sarımsak, fasulye, nohut,süt, yoğurt, ayran, kısaca süt ve süt ürünleri diyeyim, acı baharatlar, krema ve krem şanti ben bunları 40 gün yemedim bebeğim çok gazlıydı. Hergün Halis zeytinyağı verdim bir çay kaşığı. Biogaia kullandım. Ve süt ürünlerine tepki veriyordu kakası köpüklüydü onun içinde relactaz kullandım çokfaydasını gördüm. Gece gündüz durmazdı. 2 ay çektik sonra geçti şükür 🙏🏻