Pedagog_anne Karşılık bulamayan bir aşk hikayesi, sonunun intiharla bittiği. Goethe yakın bir arkadaşının intihar etmesinden esinlenerek yazmış kitabını. Kısa süreli yazılan mektuplardan oluşuyor kitap, sıkıcı değil. Bir çırpıda bitmedi ama, dönüp dönüp çok okuduğum yer olmuştu. Hatta rivayetlere göre kitap Almanya’da çıktığı dönemle intihar vakaları çokça artmış.