Zeliha66 çok sewindim canım ya artık kilo almaya dewam.eder insalalh ewet çok tip bı doktor sıkıntılıydi zaten bebişin olması gerektiği gibi ilerlerdi bence benim kuzum hasta 😥dün gece acildeydik ateşi 39 a çıkınca bekleyemedik kulakta ve boğazda hafif kızarıklık varmis kan tahlilleri temiz çıktı çok şükür cigerleride temiz takip altında olcak dedi burnunu sürekli temizliyorum dün gece hiç uyumadık çok mizmız anca uyudu