Merhabalar kızım 11 aylık henüz tam yürümüyor bu yüzden mümkün oldukça çorapla takılmasına izin veriyorum ama yavaştan adım atmaya başladı hangi markaların ayakkabılarıyla başladınız? Vicco çok öneriliyor ama henüz yeni yürürse kış diye bot alınır mı bilemedim. Tecrübeli anneler sizler ne yaptınız? ♥️♥️