Busegokce Mmemoli Bana verdiği gibi köşeye attım. Hiç iyi şeyler barındırmıyor içinde, ama kullanıp memnun olan da çok🤷🏼♀️ kendi doktorum onaylı Bestiron kullanıyoruz.
Miraykiz58 Mmemoli ben bir kere verdim sonra kendi doktor kontrolümüzde doktorumuz paraben içerdiği için önermedi bestiron kullanıyoruz.
Hsrt54 Mmemoli bende bunu kendi doktorumuza sordum bebeginizi hic bir sekilde parabenden koruyamazsiniz dedi hamileliginizde sende kullanmadim ni d vitamini dedi icirilen ilaclar hatta bazen mamalarda bile olabilir o yüzden devam et kullanmaya dedi 🙄